Monitorizează eficient prezența online a afacerii tale
cu Dragoș Smeu, Fondator & trainer @ Mavericks și Răzvan Cojan, Head of Performance Media Department @ Mavericks
La finalul acestui curs termeni ca tag manager, data stream, raport de User Attributes se vor regăsi frecvent în vocabularul tău; vei ști după ce metrici să te uiți în GA4 pentru a analiza eficient obiectivele tale de performanță, iar datele din Hotjar vor deveni mai ușor de tradus în acțiuni concrete pentru a veni în întâmpinarea nevoilor clienților tăi.
Cursul este gândit, în principal, pentru antreprenorii cu afaceri operaționale și echipele lor, însă poate fi parcurs de orice persoană dornică de învățare.
La finalul acestui curs, vei ști:
🎯 Google Analytics 4 și Hotjar: cum să le instalezi și să le folosești
🎯Google Tag Manager: cum să îl folosești pentru o mai bună integrare a datelor și a codurilor într-un singur loc
🎯 Ce sursă de trafic a performat cel mai bine în site-ul tău
🎯 Raportare și analiză: cum extragi informațiile relevante pentru afacerea ta și cum le interpretezi
🎯Ce fac utilizatorii în landing page și pe ce dau click
🎯 Ce public ajunge pe site-ul tău: în ce segment de vârstă se încadrează, ce dispozitive folosește
🎯 Ce campanie a funcționat cel mai bine
Încă nu te-am convins?
Îi lăsăm pe Dragoș și Răzvan să-ți explice detaliile cursului [TRAILER 👇]
Experiența trainerilor în domeniul monitorizării performanței în digital
Dragoș Smeu, Fondator Mavericks. The Agency
- Peste 15 ani de experiență în digital marketing și performance media
- A lucrat cu +500 business-uri din peste 300 de verticale diferite
- Predă 2 cursuri, unul de licență, respective unul de master la SNSPA
- Profesor în cadrul Digital Hub Academy, Brașov și Entrepreneurship Academy, București
- Proiecte educaționale precum Performance School sau Mavericks Digital Academy.
Răzvan Cojan, Head of Performance Media, Mavericks. The Agency.
- 6 ani de experiență în Performance Media
- Coordonator de echipă pentru divizia de performance din Mavericks
- Autorul rubricii #7pesăptămână din cadrul Mavericks, o colecție de recomandări educative din zona digital, începută în 2018
Ce-ți oferă cursul de web analytics oferit de Startarium?
✅ 4 module parcurse în ritm propriu (cu o durată totală aproximativă de 4 ore)
✅ quiz după fiecare modul
✅ 1 quiz final
✅ 1 proiect final aplicat businessului tău
✅ certificat de absolvire semnat de Dragoș Smeu și Răzvan Cojan
✅ 2 ședințe gratuite de mentorat cu antreprenori din comunitatea Startarium (doar pentru absolvenți)